Friday, February 27, 2015

Dag 20

Hallo allemaal!

Ik ben al door 2/3 van de challenge. whoop whoop! Het is echt leuk om iedere dag even creatief bezig te zijn, maar de afgelopen dagen was ik creatief bezig met een project voor een klant, vandaar dat ik geen foto's heb geplaatst. Excuses hiervoor. Als het project af is en is afgegeven bij de klant plaats ik de foto's. Maar voor nu, een lekkere simpele kaart voor vandaag - echt in seconden te maken! Met de Gorgeous Grunge en een grote sentiment ben je al een hele eind. Dan nog een paar geponste dingen erop plakken (zoals een hart of een bloem) met een paar embellishments en klaar is Kees. Je kan ook voor kleine bloemen of hartjes (of wat dan ook) kiezen en een grote swirl stempelen in de achtergrond. Ook heel mooi.

Ik hoop je een beetje inspiratie te hebben gegeven en als je enige van deze producten wilt kopen, klik op "shop"

Tot morgen!

No comments:

Post a Comment